Iz drugih virov – mednarodno
Ponujamo številne predloge za branje in raziskovanje
V današnjem pregledu predstavljamo kar tri številke UIL Library Alert: V novici z naslovom UIL Library Alert o digitalnih spretnostih, umetni inteligenci in spretnostih za opolnomočenje smo povzeli predstavljene publikacije iz 7. in 8. številke novičnika. Več >>...
EAEA, Cedefop in Knjižnica UIL obveščajo o svojih dejavnostih
Peta številka novičnika izpostavlja ključne projekte in pobude v v Evropi. Eden glavnih dogodkov je...
Aktualno iz sveta izobraževanja odraslih: EAEA vabi, Cedefop in EDEH raziskujeta, UIL predstavlja različne vire …
vabi na uvodno usposabljanje o učenju in izobraževanju odraslih – »ABC of ALE«. Dogodek, ki ga organizirajo od 22. do 25. oktobra v Bruslju, je namenjen strokovnjakom, ki so...
Veliko zanimivega branja za pozno poletje
Tokratni pregled virov začenjamo s predstavitvijo nove politične strategije za naslednjih pet let. Dokument Evropa pred izbiro, ki ga je Ursula von der Leyen 18. julija predstavila Evropskemu parlamentu,...
Evropske volitve, spretnosti, mobilnost, evropski izobraževalni prostor …
UNESCO in UNFCCC organizirata že tretjo serijo spletnih seminarjev o izobraževanju o podnebnih spremembah za družbeno preobrazbo. Pod naslovom Na poti do konference COP 29 se bo serija osredotočila na okolju prijaznejše usposabljanje učiteljev in zmogljivosti...
Kaj prinašata novičnik ELM?
Aprilska številka novičnika ELM Magazine izpostavlja članke, ki so jih aprila objavili na spletni strani. António Dias de Figueiredo, upokojeni profesor informacijskih sistemov na univerzi Coimbra na Portugalskem, v intervjuju za ELM opozarja na določene prednosti in...
V novičnikih agencij, inštitutov in spletnih revij lahko preberete …
Marčevski novičnik prinaša prispevek o učečih se mestih. Globalna mreža UNESCO se širi, organizira konference in serijo spletih seminarjev. Avtorji namenjajo pozornost tudi...
Kaj vse prinašajo novičniki agencij, združenj, spletnih revij?
Koncept varnega prostora je kompleksen. Nanaša se lahko na različne elemente izobraževalne prakse – bodisi na fizični vidik prostora, spletno okolje, bodisi na vlogo izvajalcev usposabljanja, organizatorjev in/ali učečih se pri ustvarjanju varnega učnega okolja....