V ekipi Lahko.si smo si konec preteklega leta vzeli čas za počitek, saj je za nami izjemno pestro leto. Oddali smo pet javnih naročil, uspešno vstopili v sodelovanje z mrežo regijskih koordinatorjev in tremi agencijami, organizirali dva odmevna dogodka (Lahko si zraven ter Lahko si navdih) ter izpeljali prvo (!) vseslovensko medijsko kampanjo. Toplo so nas sprejeli v vseh središčih ACS. Tako lahko projekt teče uspešno, saj nam skupna prizadevanja dajejo moč za premagovanje vseh sprotnih izzivov.

Lahko.si povezan

Pred prazniki smo objavili prenovljen portal Lahko.si, ki bo v celoti zaživel februarja. Trenutno je v fazi vnašanja zaključnih popravkov. Deloval bo z roko v roki s Kam po znanje – partnerji bodo svojo ponudbo še naprej vpisovali na Kam po znanje, prikazovala pa se bo na obeh portalih. Na portalu Lahko.si skrbno beležimo statistiko: od konca septembra je doživela več kot 22.453 ogledov strani, na naš e-novičnik pa se je doslej prijavilo že 1.167 radovednih posameznikov.

Lahko.si medijska kampanja z gibanjem vseživljenjskega učenja

Ob koncu decembra smo od medijske agencije Futura DDB prejeli odlične rezultate lanskoletne medijske kampanje, ki je potekala v dveh oglasnih valovih. Prvi je trajal od sredine septembra do konca oktobra, drugi pa novembra z lokalnimi mediji. S kampanjo smo na spletu dosegli 810.599 unikatnih uporabnikov, televizijske oglase pa je opazilo kar 74 % odraslih.
Podatke o uspehu kampanje smo pridobili tudi od agencije Herman in partnerji, ki je merila uspešnost in jasnost komunikacije ter kreativnih rešitev (jumbo plakati, tiskani oglasi, TV oglasi ipd.). Rezultati raziskave so pokazali, da:

  • je medijska kampanja imela jasno in razumljivo sporočilo,
  • je bila nadpovprečno všečna (visoke povprečne ocene všečnosti oglasov),
  • je visok delež oseb (48 %) oglase prepoznal ali jim je bil oglas znan. To je izjemen rezultat za nov projekt in prvo kampanjo.

Načrti za januar

Do 20. januarja zbiramo prijave na javni razpis za Priznanja ACS 2025. Poznate kakšno navdihujočo zgodbo? Spodbudite prijatelje, da jo prijavijo. Februarja bomo že razglasili 12 dobitnikov priznanj. 😊

  • Ob koncu januarja načrtujemo objavo javnega naročila za medijski zakup za naslednja štiri leta.
  • Do konca meseca bomo pripravili javno povabilo za sofinanciranje 10 dogodkov po Sloveniji v letu 2025.
  • Dokončali in objavili bomo komunikacijski načrt 2025. Poleg splošne ciljne skupine (vsi odrasli) bomo pozornost namenili tudi mlajšim z nižjo stopnjo izobrazbe.
  • O pomenu vseživljenjskega učenja ozaveščamo po družbenih omrežjih. Sledite nam na Facebooku in Instagramu!

Veselimo se vseh navdihujočih zgodb, prebojnih idej in uspešnih sodelovanj, ki jih bo prineslo leto 2025. Skupaj oblikujmo prihodnost, v kateri bo vseživljenjsko učenje še naprej gonilo osebnega razvoj in s katerim bomo krepili skupnosti ter ustvarjali trajnostne spremembe v družbi.

Špela Bric (spela.bric@acs.si), ACS

Skip to content