Novosti v knjižnici ACS
Kakšno šolo v prelomnih časih?
Leta 2024 je v zbirki Psihologija vsakdanjega življenja na Fakulteti za družbene vede izšla knjiga Kakšno šolo v prelomnih časih? Uredila jo je dr. Mirjana Nastran Ule. Naslov se po pravici konča z vprašajem, saj se avtorji prispevkov sprašujejo o mogočih rešitvah....
O posodabljanju spremljanja študijskih krožkov v Sodobni pedagogiki
4. številka revije Sodobna pedagogika v letu 2024 prinaša poleg uvodnika vsebinske prispevke in recenzijo knjige History of Education. Theoretical Reflections and Contemporary Research iz leta 2022. Tematsko so prispevki vezani na umetno inteligenco in druge...
Koraki k zdravju: zbirka vaj in delavnic za boljše obvladovanje zdravja
Avtorice priročnika želimo tako izvajalcem kot udeležencem v tem procesu obilico radovednosti, miselne iskrivosti, kreativnosti, poguma, učenja drug od drugega, vztrajnosti pri iskanju novih poti, pa tudi tega, zaradi česar v izvajanju delavnic ali kot udeleženka uživam tudi sama: dobrega druženja, v katerem rastemo vsi, izvajalci in udeleženci.
Eric Klinenberg, Palaces for the people
Koncept palaces for the people si je zamislil škotski Američan Andrew Carnegie (1835–1919). Industrialec in filantrop, eden najbogatejših Američanov svojega časa, je v zadnjih 20 letih življenja večino svojega premoženja razdal dobrodelnim in podobnim organizacijam....
Beyond economic interests
Knjigo sta leta 2016 uredila Keiko Yasukawa in Stephen Black. Prinaša 14 prispevkov različnih avtorjev. Vsebina je pripravljena kot odziv na spremenjeno razumevanje pismenosti odraslih. OECD predpostavko, da je pismenost, predvsem matematična, namenjena predvsem...
CIP: preprosta pot do večje prepoznavnosti
Tudi če se po naključju vsi izvodi izgubijo, ostanejo arhivski izvodi v Repozitorjih NUK in Univerzitetne knjižnice Maribor. Vsaka dobi po dva obvezna izvoda, ki nista namenjena izposoji.
Frank Furedi, Moč branja
Pri založbi UMco je leta 2017 izšla knjiga madžarsko-kanadskega akademika, zaslužnega profesorja na Univerzi v Kentu. Kot sociolog se ukvarja z vprašanji učenja, znanja in strahu. Zanima ga, kot temu pravi sam, paranoično starševstvo. V Knjigi moč branja s podnaslovom...
Jost Reischman: Andragogy
Jost Reischman velja za dinamično silo, ki gradi mostove med teorijo in prakso v . Študiral je pedagogiko, psihologijo in sociologijo. Leta 1999 je bil sprejet v Mednarodno dvorano slavnih za...