Nova številka revije ELM prinaša zanimive prispevke o presenečenjih – v življenju, učenju in družbi.
Urednica Heini Huhtinen v Uvodniku razmišlja o negotovosti življenja in o tem, kako pametno bi se bilo navaditi nanjo. Pravi, da je negotovost hujša od védenja, da se lahko zgodi nekaj slabega.
Članek z naslovom Pandemija ohranja neenakosti pri učenju išče odgovor na vprašanje o odzivu in posledicah, ki jih bo situacija imela na izobraževanje odraslih, posebno ranljivih, in širše. K sodelovanju so povabili strokovnjake iz različnih evropskih držav, med drugim mag. Zvonko Pangerc Pahernik z ACS.
Mnogi bodo izgubili zaposlitev in se bodo morali do- ali prekvalificirati. Ranljivi posamezniki pogosto ostanejo prikrajšani. Izobraževanje odraslih bi moralo biti prepoznano kot rešitev novih socialno-ekonomskih razmer.
Česa se lahko naučimo z improviziranjem? Kot navaja članek z zanimivim naslovom Improvizirati nepričakovano se z uporabo metod odrske improvizacije lahko naučimo bolje sodelovati in natančneje opazovati. Za to obliko učenja se vse pogosteje odločajo vodje velikih poslovnih sistemov.
Intervju s Panujem Pihkalo, okoljskim teologom, razkriva zanimiv pojem, ki je posledica epidemije novega koronavirusa: climate anxiety (okoljska tesnoba). Kaj je to in kakšni so simptomi? Preberite v reviji ELM, ki ponuja tudi druge zanimive vsebine. Naročite se in prejemajte mesečni novičnik.
Priredila: Ana Peklenik (ana.peklenik@acs.si), ACS