Pri motiviranju udeležencev iz ranljivih skupin se namreč pogosto srečujejo z različnimi izzivi. Predavateljica Sandra Bohinec Gorjak je v razgibanem vzdušju z izobraževalce vodila pri prepoznavanju dejavnikov, ki vplivajo na odločitve odraslih za udeležbo v izobraževanju. Iskali so učinkovite pristope, da bi te odločitev presegli.
Preizkušene pristope za premagovanje ovir pri učenju ter spodbujanje motivacije je prikazala z interaktivnimi metodami in delom v skupinah.
Udeleženci so imeli priložnost izmenjati izkušnje, preizkusiti različne metode in razpravljati o primerih dobrih praks pri delu z ranljivimi skupinami, pri čemer so izpostavili:
- pomen individualiziranega pristopa k posameznikom iz ranljivih skupin,
- vlogo strokovne podpore pri osebnem in strokovnem razvoju posameznika,
- potrebo po povezovanju in sodelovanju med izobraževalci za večjo učinkovitost pri delu.
Vabimo vas, da spremljate naša prihodnja izobraževanja in se nam pridružite pri soustvarjanju vključujočega in spodbudnega učnega okolja!
Milena Zorić Frantar (milena.zoric.frantar@acs.si), ACS