Skip to content
Na ACS smo 13. marca organizirali delavnico Spodbujanje motivacije ranljivih skupin za učenje in izobraževanje. Izobraževalci odraslih so pridobili konkretna orodja in strategije za učinkovito delo z ranljivimi skupinami.

Pri motiviranju udeležencev iz ranljivih skupin se namreč pogosto srečujejo z različnimi izzivi. Predavateljica Sandra Bohinec Gorjak je v razgibanem vzdušju z izobraževalce vodila pri prepoznavanju dejavnikov, ki vplivajo na odločitve odraslih za udeležbo v izobraževanju. Iskali so učinkovite pristope, da bi te odločitev presegli.

Utrinki z delavnice

Preizkušene pristope za premagovanje ovir pri učenju ter spodbujanje motivacije je prikazala z interaktivnimi metodami in delom v skupinah.

Udeleženci so imeli priložnost izmenjati izkušnje, preizkusiti različne metode in razpravljati o primerih dobrih praks pri delu z ranljivimi skupinami, pri čemer so izpostavili:

  • pomen individualiziranega pristopa k posameznikom iz ranljivih skupin,
  • vlogo strokovne podpore pri osebnem in strokovnem razvoju posameznika,
  • potrebo po povezovanju in sodelovanju med izobraževalci za večjo učinkovitost pri delu.

Vabimo vas, da spremljate naša prihodnja izobraževanja in se nam pridružite pri soustvarjanju vključujočega in spodbudnega učnega okolja!

Milena Zorić Frantar (milena.zoric.frantar@acs.si), ACS