Jeseni bogato obrodijo trte, jabolka, hruške in drugo sočno sadje. Sočno ter pestro je tudi na platformi EPALE, ki je bogatejša za mnogo zanimivih prispevkov. Vabimo vas k branju Zgodb skupnosti EPALE, ki so nastale v letošnji pobudi. Objavljeni sta že dve slovenski zgodbi: Gabi Ogulin Počrvina: znanje kot orodje večjih neenakosti? in Ana Kaučič: mobilnost in sodelovanje. Tudi vi lahko še prispevate svojo Zgodbo skupnosti EPALE, saj je rok podaljšan do 15. decembra. Vaše sodelovanje v pobudi bo nagrajeno s simboličnim etičnim darilom (usnjen etui za mobitel) in ekskluzivno priložnostjo za udeležbo na usposabljanju.

Zanimivi so tudi prispevki o projektih Erasmus+, ki so jih pripravili izobraževalci iz različnih organizacij. Tako lahko v prispevku Obisk pri ljudski univerzi Ante Babić Umag preberete o izvedbi mobilnosti, katere cilj je osvojiti nove, inovativne pristope k delu s priseljenci. V prispevku  Motiviranje branja – Težki bralci se lahko seznanite z ustvarjalnim pristopom knjižnic k spodbujanju branja. Ko zagode covid-19, je treba spremeniti načrte in se prilagoditi situaciji. V to so bili prisiljeni tudi sodelujoči v projektu Bodimo kompetentni, ko so morali ‘na vrat na nos’ poiskati nov strukturiran tečaj. In tako se je zgodilo, da so odšli na seminar na sosednjo Hrvaško. Čeprav niso šli daleč, so se naučili veliko. Preberite tudi prispevek z naslovom Projekt »Ne plastiki« – Dve muhi na en mah, da bodo naši obiski pokopališč v prihodnje okolju prijaznejši. Se radi igrate? Na CIK Trebnje se! Zato s partnerji sodelujejo pri projektu SkillupGAME, v sklopu katerega so pripravili usposabljanje trenerjev na področju izobraževanja z igranjem iger. Na EPALE poročajo o usposabljanju na temo igrifikacije v Pragi, kjer so spoznali številne zanimive igre, ki popestrijo učenje.

Ovir, ki odraslim omejujejo odločitev za udeležbo v izobraževanju, je mnogo. Precej jih že poznamo in za nekatere imajo izobraževalci odraslih razvite blažilne ukrepe. Kljub temu se pojavljajo nove, lahko tudi skrite, nevidne. Prav na te nevidne ovire je v svoje prispevku Invisible barriers: how my mother almost became an adult learner opozorila Tina Mavrič, ki je zaposlena pri EAEA.

Obiščite spletno stran EPALE in z nami soustvarjajte njene vsebine, registrirajte se ali prijavite v svoj uporabniški račun, izberite ustrezno kategorijo (novica, spletni dnevnik, vir ali dogodek) ter predlagajte novo vsebino za objavo!

Špela Močilnikar (spela.mocilnikar@cmepius.si), CMEPIUS

Skip to content