Osrednja novica najnovejše številke glasila UIL NEXUS je Svetovno srečanje o izobraževanju v Bruslju, ki v okviru Agende 2030 (Agenda 2030) poudarja pomembnost vseživljenjskega učenja.
V rubriki UIL po svetu izvemo, da je e-učni tečaj o izobraževanju odraslih UNESCO opravila prva skupina udeležencev. V Šanghaju je UNESCO organiziral mednarodni posvetovalni sestanek za pregled upravljanja vseživljenjskega učenja. Pobude bodo predstavili v Priročniku za vseživljenjsko učenje, ki izide letos.
Svetovna zveza za pismenost v okviru vseživljenjskega učenja (GAL) je na svojem letnem srečanju obnovila zavezo k izboljšanju pismenosti mladih in odraslih.
Dvanajst afriških držav, ki sodelujejo v projektu UIL za akcijsko raziskovanje z naslovom Merjenje pismenosti udeležencev programa (RAMAA), je sprejelo okvir za ocenjevanje.
Med publikacijami je predstavljena decembrska številka revije za vseživljenjsko učenje International Review of Education, ki v ospredje postavlja narativne pristope k raziskovanju pismenosti in neformalnega izobraževanja.
Na voljo so nove multimedijske vsebine o oblikovanju učečih se mest, vključevanju izobraževanja za trajnostni razvoj v mesta in zbirki podatkov o učinkovitih praksah za izboljšanje pismenosti in numeričnih spretnosti (LitBase).
Na spletni strani UIL najdete še več novic.
Na glasilo se lahko naročite tukaj.
Priredila: Mateja Pečar (mateja.pecar@acs.si), ACS