Krepitev VŽU

Rubrika je namenjena petletnemu projektu Krepitev izobraževanja odraslih in vseživljenjskega učenja (krajše Krepitev VŽU), ki spodbuja razvoj pismenosti in temeljnih zmožnosti za večjo socialno pravičnost, izboljšuje kakovost vseživljenjskega učenja ter krepi kompetence izobraževalcev odraslih. Projekt vključuje štiri sklope aktivnosti: razvoj pismenosti, presojanje kakovosti z digitalnimi pristopi, krepitev svetovalne dejavnosti in prilagajanje na zeleni prehod. S spremljajočimi pobudami in gradivi želimo krepiti učenje v vseh življenjskih obdobjih ter prispevati k večji vključenosti v izobraževanje.

Projekt vodi ACS, sofinancirata ga Republika Slovenija in EU iz ESS+.

Kako svetovalci na Dunaju ugotavljajo priložnostno pridobljeno znanje pri odraslih

Kako svetovalci na Dunaju ugotavljajo priložnostno pridobljeno znanje pri odraslih

Priložnostno učenje ima po mnenju strokovnjakov odmevnejši učinek za odrasle od učenja, ki je vidno, a vseeno ne pride na plano. Zato je pomembno, da v postopkih ugotavljanja in dokumentiranja priložnostnega učenja uporabljamo orodja, ki odraslega spodbujajo k celoviti refleksiji njihovega učenja, saj kompetenc ne pridobivamo le v organiziranem, izobraževalnem sistemu.

Nova strokovna monografija Opolnomočenje: Nove strategije doseganja in ozaveščanja odraslih

Nova strokovna monografija Opolnomočenje: Nove strategije doseganja in ozaveščanja odraslih

Monografija Opolnomočenje: Nove strategije doseganja in ozaveščanja odraslih, je zasnovana kot tehtni strokovni razmislek, opremljen z znanstvenimi podatki. V njej avtorji, raziskovalci in praktiki spregovorijo o sodobnih dilemah izobraževanja odraslih. Ključni cilj  njihovih prizadevanj je opolnomočenje odraslih, s katerim izobraževalci posameznikom ali skupinam omogočamo razvijanje sposobnosti,

Logotipi EKP 3

NE PREZRITE

Lahko.si mlad

petek, 5. 12. 2025

7. mednarodna konferenca PIAAC

četrtek, 11. 12. 2025 - petek, 12. 12. 2025

Informativa 2026

petek, 9. 1. 2026 - sobota, 10. 1. 2026

Arhivi