Krepitev VŽU
Rubrika je namenjena petletnemu projektu Krepitev izobraževanja odraslih in vseživljenjskega učenja (krajše Krepitev VŽU), ki spodbuja razvoj pismenosti in temeljnih zmožnosti za večjo socialno pravičnost, izboljšuje kakovost vseživljenjskega učenja ter krepi kompetence izobraževalcev odraslih. Projekt vključuje štiri sklope aktivnosti: razvoj pismenosti, presojanje kakovosti z digitalnimi pristopi, krepitev svetovalne dejavnosti in prilagajanje na zeleni prehod. S spremljajočimi pobudami in gradivi želimo krepiti učenje v vseh življenjskih obdobjih ter prispevati k večji vključenosti v izobraževanje.
Projekt vodi ACS, sofinancirata ga Republika Slovenija in EU iz ESS+.
Nova strokovna monografija: Temelji andragogike
Na Andragoškem centru Slovenije smo ob koncu oktobra izdali težko pričakovano strokovno monografijo Temelji andragogike: teoretični in praktični vidiki izobraževanja odraslih. Pri njeni pripravi so sodelovali uveljavljeni strokovnjaki s področja izobraževanja odraslih...
Vita vabi
Konferenco pripravljamo v projektu Krepitev VŽU, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada plus (ESS+).
Kako svetovalci na Dunaju ugotavljajo priložnostno pridobljeno znanje pri odraslih
Priložnostno učenje ima po mnenju strokovnjakov odmevnejši učinek za odrasle od učenja, ki je vidno, a vseeno ne pride na plano. Zato je pomembno, da v postopkih ugotavljanja in dokumentiranja priložnostnega učenja uporabljamo orodja, ki odraslega spodbujajo k celoviti refleksiji njihovega učenja, saj kompetenc ne pridobivamo le v organiziranem, izobraževalnem sistemu.
Svetovanje odraslim po dunajsko: navdihi za prihodnost
Dunaj je imel za slovensko prebivalstvo v preteklosti velik pomen, saj smo bili z njim tesno povezani. Do ustanovitve prve univerze v Ljubljani je predstavljal pomembno študijsko središče za Slovence, četudi so morali pogosto »trebuh pustiti zunaj«, kot pravi...
Nova strokovna monografija Opolnomočenje: Nove strategije doseganja in ozaveščanja odraslih
Monografija Opolnomočenje: Nove strategije doseganja in ozaveščanja odraslih, je zasnovana kot tehtni strokovni razmislek, opremljen z znanstvenimi podatki. V njej avtorji, raziskovalci in praktiki spregovorijo o sodobnih dilemah izobraževanja odraslih. Ključni cilj njihovih prizadevanj je opolnomočenje odraslih, s katerim izobraževalci posameznikom ali skupinam omogočamo razvijanje sposobnosti,
Svetujemo za znanje – novi filmi o svetovalni dejavnosti v IO
Leto 2024 smo v središču za svetovanje in vrednotenje na ACS zaključili filmsko. Da bi predstavili razvoj, organiziranost in vsebino svetovalne dejavnosti v IO, ki se od leta 2021 izvaja kot javna služba na 35 javnih organizacijah za IO po Sloveniji, smo pripravili več kratkih filmov.
Od vizije do prakse: fokusna skupina Izzivi in priložnosti v SSU
Projekt Evropskega kohezijskega sklada Krepitev vseživljenjskega učenja (2023–2029), ki ga vodi [simple_tooltip content='Andragoški center Slovenije']ACS[/simple_tooltip], je že v polnem razmahu. V sklopu 3. področja, ki vključuje Krepitev svetovalne dejavnosti v...
Zaganjamo projekt Krepitev vseživljenjskega učenja
Projekt Krepitev vseživljenjskega učenja, ki je namenjen izboljšanju dostopa do izobraževanja odraslih in povečanju njihove vključenosti v vseživljenjsko učenje v Sloveniji, je povsem v soglasju z našim poslanstvom.







