Dušica Kunaver, velika zagovornica učenja in dobitnica priznanja ACS za promocijo učenja in znanja, je v sodelovanju z Igorjem Ribičem pripravila lično publikacijo. Uporabila sta sodoben pristop – strip. Temelji na primerjavi med starodavnimi in sodobnimi pristopi k učenju. Ti so namreč neločljivo povezani z usposabljanjem za naloge, ki nas čakajo v življenju.

Avtorica v začetku zapiše, da so se stari Grki zanašali na prerokbe, medtem ko danes vse prehitro sledimo informacijam, ki nam jih posredujejo pametne naprave. Toda ne eno ne drugo ni preprosto, in jasno, oba vira vsebujeta številne pasti. Zato formula učenja ostaja popolnoma enaka.

 

V današnjem času, ko je računalnik premagal človeški spomin, postaja pristop do učenja vse bolj pomemben. Glava je kot skladišče znanja postala premajhna, dobila pa je večje in višje naloge.

Učenje je osvetljeno z različnih zornih kotov. Avtorica uporabi številne primere, ki jih ilustrator domiselno prestavi v likovno podobo. Knjižnica je na prvi pogled namenjena otrokom, vendar je uporabna tudi za krepitev spretnosti za življenje. Pomemben je poudarek, da se v šoli ne učimo za ocene, ampak krepimo svoje znanje, da bi se usposobili za ključne odločitve.

Knjiga nam ponuja zanimiv razmislek, zato jo priporočam. Naročite jo lahko na spletu ali so jo izposodite v Knjižnici ACS.

Priredila: Ana Peklenik (ana.peklenik@acs.si), ACS

Skip to content