26. maja smo se na LU Ptuj zbrali ob sladkem tradicionalnem slovenskem zajtrku. Želeli smo razpravljati o pomenu kakovosti v IO ter njenem vplivu na uporabnike in zaposlene. Predstavila sem letni načrt dela in poudarila njegov pomen za uspeh in zadovoljstvo uporabnikov ter zaposlenih.
Skupaj smo pregledali akcijski načrt za kakovost za tekoče leto. Spoznali smo, da smo pri izvajanju zastavljenih aktivnosti na dobri poti.
V razpravi o kakovosti v IO smo osvetlili njen pomen pri učinkovitem pridobivanju znanj, spodbujanju osebnega razvoja ter dvigu ravni kompetenc v družbi. Ugotovili smo, da je treba vzpostaviti sistematičen pristop, ki vključuje stalno spremljanje, evalvacijo in izboljšave izobraževalnih storitev. Prav tako smo poudarili pomembnost usposabljanja in strokovnega razvoja zaposlenih.
Dogovorili smo se, da bomo nadaljevali z izvajanjem načrtovanih aktivnosti za izboljšanje kakovosti IO na LU Ptuj. Sodelavci so izrazili zanimanje za redna srečanja, izmenjavo idej ter izkušenj.
Dogodek je bil koristen in navdihujoč, saj smo osvežili in okrepili razumevanje pomena kakovosti v IO. Identificirali smo ključne vidike, na katerih moramo delati. Zavedamo se, da skupaj ustvarjamo boljšo prihodnost uporabnikov in zaposlenih na LU Ptuj.
Tanja Božič (tanja.bozic@lu-ptuj.si), LU Ptuj