Člani skupnosti EPALE so poleti razmišljali o časovnem vidiku učenja. Spraševali so se, kako izobraževanje spremlja posameznika v različnih življenjskih obdobjih in kako se ob hitrem tehnološkem razvoju spreminja izobraževanje samo. Posvetili so se tudi umetni inteligenci, ki odpira nove možnosti, a hkrati postavlja pomembna vprašanja o inkluziji in temeljnih spretnostih. V branje vam priporočamo naslednje prispevke.

Zbirka virov EPALE: Umetna inteligenca v izobraževanju odraslih

Ta zbirka virov obravnava usklajevanje tehnološke učinkovitosti in človeške empatije, ter nove smernice evropske zakonodaje.

Prenesite zbirko virov

Vpogledi OECD v izobraževanje odraslih v EU

Najnovejša analiza OECD opozarja na upad temeljnih spretnosti med odraslimi v Evropi, kar ogroža socialno kohezijo. Poudarja potrebo po verodostojnih pristopih, ki so usmerjeni v skupnost.

Preberite spletni dnevnik na EPALE

Razmislek o času v učenju

Kako naš odnos do časa vpliva na kakovost učenja in osebni razvoj? EPALE vabi k razmisleku o tej pogosto spregledani dimenziji izobraževanja odraslih.

Vabilo k prispevanju

Se tudi pri vas dogaja kaj zanimivega? Ustvarite tematski prispevek ali delite razmišljanje o aktualni temi s skupnostjo izobraževalcev odraslih. Vabimo vas k objavi virov, projektnih informacij in rezultatov. Obiščite platformo EPALEse registrirajte ali prijavite v svoj uporabniški račun, izberite ustrezno kategorijo (novicaspletni dnevnikvir ali dogodek) ter predlagajte novo vsebino za objavo! Že objavljene vsebine lahko všečkate, komentirate, z avtorji prispevkov delite svoje mnenje ali jim postavite vprašanje. Vaše sodelovanje bomo nagradili z značko EPALE. Vabljeni k sodelovanju.

Špela Močilnikar (spela.mocilnikar@cmepius.si), CMEPIUS