Člani skupnosti EPALE so poleti razmišljali o časovnem vidiku učenja. Spraševali so se, kako izobraževanje spremlja posameznika v različnih življenjskih obdobjih in kako se ob hitrem tehnološkem razvoju spreminja izobraževanje samo. Posvetili so se tudi umetni inteligenci, ki odpira nove možnosti, a hkrati postavlja pomembna vprašanja o inkluziji in temeljnih spretnostih. V branje vam priporočamo naslednje prispevke.
Zbirka virov EPALE: Umetna inteligenca v izobraževanju odraslih
Ta zbirka virov obravnava usklajevanje tehnološke učinkovitosti in človeške empatije, ter nove smernice evropske zakonodaje.
Vpogledi OECD v izobraževanje odraslih v EU
Najnovejša analiza OECD opozarja na upad temeljnih spretnosti med odraslimi v Evropi, kar ogroža socialno kohezijo. Poudarja potrebo po verodostojnih pristopih, ki so usmerjeni v skupnost.
► Preberite spletni dnevnik na EPALE
Razmislek o času v učenju
Kako naš odnos do časa vpliva na kakovost učenja in osebni razvoj? EPALE vabi k razmisleku o tej pogosto spregledani dimenziji izobraževanja odraslih.
Vabilo k prispevanju
Se tudi pri vas dogaja kaj zanimivega? Ustvarite tematski prispevek ali delite razmišljanje o aktualni temi s skupnostjo izobraževalcev odraslih. Vabimo vas k objavi virov, projektnih informacij in rezultatov. Obiščite platformo EPALE, se registrirajte ali prijavite v svoj uporabniški račun, izberite ustrezno kategorijo (novica, spletni dnevnik, vir ali dogodek) ter predlagajte novo vsebino za objavo! Že objavljene vsebine lahko všečkate, komentirate, z avtorji prispevkov delite svoje mnenje ali jim postavite vprašanje. Vaše sodelovanje bomo nagradili z značko EPALE. Vabljeni k sodelovanju.
Špela Močilnikar (spela.mocilnikar@cmepius.si), CMEPIUS