V okviru priprav na sedmo mednarodno konferenco o izobraževanju odraslih (CONFINTEA VII) sta MIZŠ ter UIL organizirala dvojno spletno konferenco Učenje in izobraževanje odraslih odločno odgovarjata na izzive prihodnosti (Adult Learning and Education – The Resilient Response to Future Challenges. Paving the Way to CONFINTEA VII in 2022). Drugi dan konference, ki je bila 8. in 9. septembra 2021, je bil namenjen regionalnemu posvetovanju predstavnikov držav članic UNESCO iz Evrope in Severne Amerike za CONFINTEA VII. Več >>

Letos bodo med 15. in 17. junijem v maroškem Marakešu udeleženci konference CONFINTEA VII sprejeli nov okvir za ukrepanje. Marakeški akcijski načrt bo usmerjal prizadevanja držav za razvoj učenja in izobraževanja odraslih v prihodnjem desetletju. UIL vljudno vabi k sodelovanju v javnem spletnem posvetovanju o predhodnem osnutku Marakeškega akcijskega načrtaVeč >>

118. številki Cedefopovega novičnika uvodoma opozarjajo na novo epizodo podkasta Skillset and match: Dostop do delovnih mest za begunce kot pomoč pri reševanju ukrajinske krize. Več >>

»V spomladanski številki Elm Magazine smo želeli raziskati (ponovno) vključevanje odraslih udeležencev izobraževanja – v povezavi z (upajmo) počasi pojemajočo pandemijo, pa tudi na splošnejši ravni,« je v svojem uvodniku zapisala Heini Huhtinen. Sogovorniki, med katerimi je tudi sodelavka ACS Tanja Možina, so skušali odgovoriti na vprašanja: kaj vemo o izkušnjah najranljivejših udeležencev izobraževanja odraslih med pandemijo, kdo so ljudje, ki se v zadnjih letih niso vključevali v izobraževanje odraslih, in kako nagovoriti tiste, ki so morda že opustili izobraževanje? Več >>

Marčevski ALADIN Online Alert je jubilejni – 40. po vrsti. Ob ogledu nam najprej pade v oči novo ime mreže, ki jo naslavlja. S tem močneje osvetljuje dolgoletno osredotočenost Inštituta UIL na vseživljenjsko učenje. Več >>

Namen devetih izjemnih člankov nove tematske številke revije IRE je premislek o odnosu med mobilnostjo, znanjem, raznolikostjo, vključevanjem in vseživljenjskim učenjem v kontekstu transnacionalnih migracij. Več >>

Manifest o učenju in izobraževanju odraslih za trajnost so pripravili predstavniki organizacij za učenje in izobraževanje odraslih iz vse Evrope. Dokument poudarja, da lahko trajnostni razvoj dosežemo le, če ustrezna prizadevanja sistemsko vgradimo v vse ravni družbenega življenja. Izobraževanje, ne glede na stopnjo ali sektor, ima pri tem ključno vlogo. Več >>

Mednarodni svet za odprto izobraževanje in učenje na daljavo (ICDE) je v svojem letnem poročilu za leto 2021 (AnnualReport 2021) povzel projekte, dogodke in številne druge dejavnostih ICDE v preteklem letu. Več >>

Priredila: Nevenka Kocijančič (nevenka.kocijancic@acs.si), ACS