Revija Andragoška spoznanja vstopa v pomlad s tematsko številko Učenje odraslih v svetu v gibanju. Rob Evans in Ewa Kurantovicz se v uvodnem zapisu navezujeta na 9. Konferenco ESREA, ki je v središče pozornosti postavila izobraževanje odraslih v skupnosti v svetu v gibanju: med nacionalističnimi težnjami in transnacionalnimi izzivi.

V civilni družbi se je porodila vrsta kreativnih rešitev, povezanih tudi iz izobraževanjem. Nekatere institucije so se (pre)počasi odzivale na spremembe, zato so pobudo prevzeli številni prostovoljci, učitelji, svetovalci, mentorji in delodajalci ter zasnovali nove oblike pomoči. Ustanove, ki so za demokratično družbo samoumevne, niso dobro opravile svoje naloge, nepričakovano so stopile v ospredje nevladne organizacije in civilna družba.

Družba je prostor učenja, kjer se znanje ne le deli, ampak tudi množi. S tem se omogoča razvijanje kakovosti življenja, demokracije in medsebojnega sodelovanja. Znanje je pomembno tudi za raziskovanje in spreminjanje skupnosti; hkrati lahko predstavnike skupnosti »uporabimo« kot predmet raziskovanja.

Revija vsebuje pet člankov, ki prispevajo k teoriji o znanju v svetu sprememb. Sprašujejo se o primernosti našega razumevanja vseživljenjskega učenja, andragogike, mednarodnih programov izobraževanja odraslih; kakšen je prispevek izobraževalcev in kakšen bi moral biti.

Revija je že na voljo v Knjižnici ACS.

Priredila: Ana Peklenik (ana.peklenik@acs.si), ACS