Novi seznam izobraževalnega osebja za podporo ukrajinskim beguncem Erasmus+

Odkar v Ukrajini divja vojna, smo na EPALE povečali število vsebin in virov v podporo organizacijam, ki zagotavljajo izobraževanje in usposabljanje ukrajinskim beguncem. Tako je nastal seznam izobraževalnega osebja za podporo ukrajinskim beguncem Erasmus+.

Vključuje področja izobraževanja odraslih, poklicnega izobraževanja in usposabljanja ter splošnega izobraževanja na predšolski, osnovnošolski in srednješolski ravni (vključno z zgodnjim izobraževanjem, vzgojo in varstvom otrok). Pripravili smo ga, da bi ustanovam, ki izvajajo projekte mobilnosti Erasmus+, ponudili pomoč pri porabi sredstev za organizacijo mobilnosti za osebje, ki želi delati z ukrajinskimi begunci. Tule lahko preberete več o seznamu, njegovem namenu, delovanju in uporabi ter podpori, ki jo nudi program Erasmus+. Objavili smo tudi seznam izobraževalnega osebja za podporo ukrajinskim beguncem. Iščete učitelje, trenerje ali druge strokovnjake iz tujine, ki bi nudili podpro vašim prizadevanjem pri sprejemu ukrajinskih beguncev? Ste strokovnjakinja ali strokovnjak z ustreznimi znanji in želite biti na voljo za delo z evropskimi organizacijami za izobraževanje in usposabljanje, ki sprejemajo ukrajinske begunce? Registrirajte se!

Nova zbirka virov EPALE – Učeče se skupnosti

Nova zbirka virov in novi podkast

Eden od letošnjih tematskih sklopov EPALE je posvečen učečim se skupnostim. Poleti je izšla nova zbirka virov EPALE – Učeče se skupnosti, ki je sestavljena iz dveh delov. Prvi del ponuja serijo razmišljanj in pripovedi. Daljši članki poglobljeno raziskujejo nekatera ključna vprašanja in nas spodbujajo k razmišljanju zunaj okvirov. Drugi del zbirke je bolj osredotočen na orodja in dobre prakse. Vključuje instrumente in vire, ki so pogosto izdelani v okviru evropskih projektov, v podporo vašemu praktičnemu delu. Zbirko virov smo prevedli v slovenščino in je registriranim uporabnikom na voljo tukaj.

Podkasti EPALE

EPALE je povečal ponudbo virov v rubriki Učite se in vanjo vključil tudi podkaste. V pomladnih mesecih so bili objavljeni podkasti o vojni v Ukrajini, učečih se skupnostih ter muzejskem izobraževanju. Poleti pa sta nastala dva nova. Heini Huhtinen iz revije Elm in finske fundacije za vseživljenjsko učenje je svojega naslovila Pandemija in izkušnja terciarnega izobraževanja. Z visokošolskimi študenti se pogovarja o njihovih učnih izkušnjah med pandemijo covida-19. V podkastu Učenje odraslih je človekova pravica. Spoznanja CONFINTEA VII pa lahko prisluhnete Katarini Popović, generalni sekretarki ICAE, ki razkriva ključne dosežke konference in opredeljuje prihodnje izzive.

Zgode skupnosti EPALE

Ne zamudite zadnje priložnosti za sodelovanje v pobudi Zgodbe skupnosti EPALE 2022

Skupnost EPALE vas tudi letos vabi k sodelovanju v pobudi Zgodbe skupnosti EPALE. Vse do 30. oktobra lahko prispevate svojo navdušujočo zgodbo, prebirate in komentirate zgodbe kolegov iz drugih evropskih držav, jih kaj vprašate ter se potegujete za simpatične nagrade.

V letošnji pobudi bi radi izvedeli, kaj vam daje dober občutek o sebi kot o strokovnjaku/-inji za izobraževanje odraslih ali kako je izobrazba spremenila vaše življenje?

Avtorji zgodb skupnosti EPALE bodo tudi za svoj prispevek prejeli nagrado: vabilo k udeležbi na delavnico o pripovedovanju zgodb in osebnem izražanju. Vse zgodbe bodo objavljene na EPALE in zbrane v zborniku.  Delite z nami svojo zgodbo!

Čemu sodelovati? Zgodbe skupnosti EPALE so odlična priložnost, da sebe, svoje delo in organizacijo predstavite evropskim stanovskim kolegom. To lahko vodi v nova poznanstva in vezi v mednarodnem okolju, ki vam utegnejo koristiti pri vaših prihodnjih projektih Erasmus+.

Špela Močilnikar (spela.mocilnikar@cmepius.si), CMEPIUS