Knjižnica ACS je bogatejša za štiri knjige. Odločili smo se za nakup knjige Algoritem za uspeh (2017), saj jo je prevedla dobitnica priznanja ACS Nada Mulej. Avtorica Dragana Mladenović je vključila tehnike nevrolingvističnega programiranja, primerne tako za začetnike kot mojstre. Knjiga je podrobneje predstavljena v septembrski izdaji e-Novičk ACS.

Založba Albatros nam je podarila knjigo Kongresna dejavnost: organizacija kongresov (2005). Avtorica Majda Zidanski je svojo kariero razvijala od natakarske pomočnice do strokovnjakinje za kongresni turizem, torej nedvomno pozna vse niše in pasti tega področja. Priročnik je sicer primeren za začetnike, vendar vanj lahko pokuka tudi prekaljen maček, da bi se prepričal, ali gredo njegova prizadevanja v pravo smer. Vsebina knjige je razdeljena na tri dele. V prvem delu se srečamo z osnovnimi teoretičnimi pojmi, povezanimi s kongresnim turizmom. Drugi, osrednji del knjige, ima naslov Organizacija kongresa in opredeljuje vse ključne dejavnike in dejavnosti tega dela. Zadnji del govori o finančno-administracijski plati tovrstnega dela. Priročnik vsebuje tudi konkretne uporabne obrazce v slovenskem in angleškem jeziku. Vsekakor je dober opomnik, da pri prirejanju velikega dogodka ne pozabimo kakšne malenkosti.

Knjiga Marte Soler Gallart Achieving Social Impact: Sociology in the Public Sphere (Springer, 2017) je pregled prispevkov skupnosti CREA. Gre za znanstvenike, ki v svoje raziskave ves čas vključujejo javnost. Z metodo dialoga iščejo enakost: demokratično sociologijo za demokratično družbo. Izhodišče za raziskave so slabi odnosi med znanostjo in družbo, med naravoslovnimi in družboslovnimi vedami. Namen komunikacijske metode, ki jo uporabljajo pri svojem delu, je vlivati ljudem upanje o boljši prihodnosti in hkrati navduševati druge h kreiranju takega sveta. Publikacijo si lahko izposodite v Knjižnici ACS.

Knjiga The Inclusion of other women (Vključevanje drugih žensk, Springer, 2005) avtoric Lene de Botton, Lidie Puigvert in Montse Sanchez-Aroce s podnaslovom Prekinjanje tišine skozi dialoško učenje je 4. del Springerjeve zbirke Lifelong Learning Book Series. Avtorice so t. i. druge ženske. S to besedno zvezo razumejo posameznice iz ranljivih skupin, ki niso imele dostopa do izobrazbe, so begunke/migrantke ali pripadnice etničnih manjšin ipd. S pomočjo centrov za IO so začele pridobivati razgledanost, znanje, naučile so se uporabljati računalnik, mnoge so se naknadno vpisale v šolo in dosegle celo univerzitetno izobrazbo. Predstavljena je njihova podoba sveta, vendar kljub obilju in izobrazbi lahko mestoma prepoznamo tudi svoje šibkosti. Vsi smo na nek način druge ženske. Knjigo s posameznimi pretresljivimi citati iz življenja avtoric in njihovih rojakinj je mogoče najti tudi na policah Knjižnice ACS.

Ana Peklenik (ana.peklenik@acs.si), ACS