Na spletišču OECD so sredi junija objavili peti del publikacije Pregled znanj in spretnostih OECD (OECD Skills Outlook). Letošnja izdaja (OECD Skills Outlook 2021: Learning for Life) raziskuje, kako lahko politike, zlasti tiste, ki urejajo razvoj in uporabo spretnosti, najbolje spodbujajo k vseživljenjskemu učenju. Več >>

Tretja letošnja številka novičnika EAEA je izšla takoj po generalni skupščini združenja. Kljub poletju je bilo združenje zelo dejavno, poleti so namreč organizirali številne zanimive dogodke: julijsko serijo spletnih seminarjev o vključujočem izobraževanju odraslih, spletno razpravo EPALE o aktivnem staranju in življenjskih spremembah. Vabijo na jesensko usposabljanje mlajših izobraževalcev odraslih. Več >>

V junijskem biltenu UIL UNESCO najdemo poročilo s spletnega seminarja o pismenosti, napovedi 7. Mednarodne konference o izobraževanju odraslih (CONFINTEA VII) in novi dvojni številki revije International review of education. Več >>

Junijske novice agencije Cedefop postavljajo v središče rezultate raziskave o delu od doma v času pandemije. Kaže, da bi lahko nacionalni pristopi k razvijanju spretnosti pripomogli k večji prilagodljivosti in odpornosti trga dela v kriznih časih. Več >>

37. izdaji novičnika ALADIN Online Alert izpostavljajo dve publikaciji, ki ju je izdala OECD. Prva se posveča bralcem v 21. stoletju, njen podnaslov je Razvijanje pismenosti v digitalnem svetu in je brezplačno dostopna na spletu, druga pa prinaša Pregled spretnosti 2021. V napovedniku je izpostavljen pomen vseživljenjskega učenja za doseganje poklicnih in osebnih ciljev. Več >>

Pandemija covida-19 je opustošila naše izobraževalne sisteme. Kaj se lahko naučimo iz te preizkušnje? Kakšna bo prihodnost izobraževanja in kakšno obliko bo imelo v prihodnje? V najnovejšem mesečnem biltenu so zbrali poglede članov Platforme za vseživljenjsko učenje (LLLP) in drugih partnerjev. Več >>

EU se z zelenim dogovorom spopada s podnebnimi spremembami ter z njim vse državljane in državljanke spodbuja k prizadevanjem za bolj zeleno in bolj trajnostno Evropo. 18. junija je tako odprla javno posvetovanje o izobraževanju in usposabljanju za okoljsko trajnost, ki traja do 24. septembra. Več >>

Samozavestna in kritična uporaba digitalne tehnologije je ključnega pomena za podporo vseživljenjskemu učenju, aktivnemu državljanstvu, zaposljivosti in vključenosti. Za uresničitev tega potenciala je ALL DIGITAL pripravil novo različico Manifesta za povečanje digitalnih kompetenc v Evropi (Manifesto for enhancing digital competencies across Europe). Predstavljen je bil 6. maja na posebnem spletnem dogodku. Več >>

Priredila: Nevenka Kocijančič (nevenka.kocijancic@acs.si), ACS