V Sloveniji skoraj ni odraslega, ki še ne bi slišal za TVU, najvidnejšo promocijsko kampanjo na področju izobraževanja in učenja v Sloveniji. Veliko zaslug za to gre brez dvoma učinkovitim promotorjem, ki se že 28 let trudijo, da bi Slovenija tudi v praksi postala učeča se dežela.

Kljub relativno ustaljenim načinom je v promociji novembra lani prišlo do velikega preobrata. Vsak Zemljan, ki ima dostop do interneta, je namreč dobil brezplačnega digitalnega pripravnika, ki ga lahko med drugim izuri za pomoč pri ozaveščanju.

Gre za ChatGPT, ki je v prvih petih dnevih delovanja zabeležil kar 1 milijon uporabnikov. Za primerjavo: Netflix je za to potreboval 3,5 leta, Facebook pa 10 mesecev.

 

Kako vam lahko klepetalni robot (chatbot) skrajša čas, ki ga v vaši organizaciji namenjate promociji?

 

Pripravila sem kratek namig, kako lahko s pomočjo ChatGPT-ja generirate ideje za promocijske aktivnosti v sklopu TVU.

Kako se tega lotite?

Kreirajte natančen poziv (angl. prompt), ki ga vnesete v ChatGPT. Kakovost odgovora je odvisna od poziva. Ko pišete poziv, je zelo pomembno, da odlično poznate temo. V tem primeru  želite raziskati, kateri so še možni motivi za obisk Tednov vseživljenjskega učenja.

Pomen konteksta

ChatGPT brez razlage ne pozna vašega ozadja, zato je dobro, da mu pojasnite, v kakšno vlogo ga postavljate in kakšna je za vas dobra objava na družbenem omrežju.

Dodelitev naloge

V nadaljevanju Chatu dodelite nalogo in predlagate metodo, s katero bo prišel do rešitve. Omejite lahko celo število besed, ki naj jih izpiše.

Opredelitev oblike in želenega rezultata

Če želite dobiti uporabne predloge, je prav tako pomembno, da klepetalnemu robotu predlagate, kako naj vsebino izpiše oziroma strukturira.

Konkreten primer tega poziva si poglejte na sliki.

Če zgornji poziv vnesete v https://chat.openai.com/ (predhodno se je treba registrirati), boste v nekaj sekundah dobili izpis uporabnih namigov, ki vam lahko precej skrajšajo čas za generiranje idej.

Poglejmo si delček izpisa, ki nam ga po vnosu poziva ponudi ChatGPT.

ChatGPT lahko uporabite pri številnih nalogah v sklopu promocijskih aktivnosti TVU. Lahko ga uporabite kot digitalnega pomočnika za pisanje mailov, objav za družbeno omrežje, kreiranje učinkovitih naslovov, analizo izzivov vaših uporabnikov ter še marsičesa.

Številni promotorji ChatGPT že aktivno uporabljajo ter na ta način prihranijo 95 % časa za raziskovanje in 85 % časa za pisanje. Pomaga jim celo pri hitrejšem odločanju.

Trendi kažejo, da bo v zelo kratkem času digitalni pripravnik vključen v velik del naših nalog, zato je smiselno, da ga čim prej uvedemo v delo.

Če želite pospešiti vaše promocijskega aktivnosti, smo za vas izdelali ChatGPT akademijo, online izobraževanje, kjer boste v 57 minutah izvedeli vse, kar morate vedeti o tem digitalnem pripravniku. V usposabljanje pa smo dodali še AI aplikacijo, Kopilot za marketing, s katerim lahko z enim klikom pridete do novih idej, objav za družbena omrežja in prepričljivih vsebin za e-poštni marketing. Usposabljanje je dostopno na povezavi.

Mag. Maja Novak (maja@global-disruption.com), We4You, Zavod za izobraževanje