V prvih dveh mesecih leta 2020 lahko na EPALE najdemo že vrsto zelo zanimivih prispevkov.

V četrtek, 23. januarja, so na FF Univerze v Ljubljani, v organizaciji Oddelka za pedagogiko in andragogiko potekali letošnji Pedagoško-andragoški dnevi. Tema letošnjega dogodka je bila še posebej aktualna, saj je bila posvečena vplivu sodobnih tehnologij na učenje in izobraževanje. Več o dogodku si lahko preberete na EPALE v spletnem dnevniku z naslovom PAD 2020 in pogled v e-izložbe današnjega časa.

Med viri lahko najdete tudi informacijo o izdaji monografije z naslovom Zgodovina Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, ki na pregleden in sistematičen način kaže vsa obdobja njenega delovanja.

EAEA pa je lani že šesto leto zapored med svojimi članicami (30 držav) izvedlo anketo za pripravo poročila o pogledu civilne družbe na IO v Evropi. V prvih dneh decembra 2019 so na spletnih straneh predstavili poročilo z naslovom Adult Education in Europe 2019 – A Civil Society View. Več o tem najdete v prispevku z naslovom Poročilo o pogledu civilne družbe na izobraževanje odraslih v Evropi 2019.

Vabljeni ste tudi k branju zanimivih zapisov o dveh projektih Erasmus+. Projekt EU-OBP: Evropska platforma digitalnih značk obravnava digitalne značke (Open Badges), v projektu pa sodeluje tudi LU Ptuj. V drugem prispevku je predstavljen projekt Muzeja Velenje, katerega sodelavci so odšli na mobilnost v Litvo.

Ana Stanovnik Perčič (ana.stanovnik-percic@cmepius.si), CMEPIUS