Osrednja tematika konference bo namenjena razmislekom o vplivih vse bolj razvitih in uveljavljenih sistemov umetne inteligence na raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Vprašanje, kakšni so, je mogoče razumeti večplastno. Najprej kot vprašanje, kako sploh pristopiti in se lotiti raziskovanja vzgojne problematike v povezavi z umetno inteligenco. Hkrati se seveda odpirajo povsem praktična pedagoška vprašanja: kakšne so (bodo?) posledice razširjenosti uporabe sistemov umetne inteligence na učenje učencev, na njihovo usvajanje znanja, sploh tudi na pojmovanja, kakšno in katero znanje je v dobi umetne inteligence še legitimno v šoli posredovati in usvajati? Odpirajo se tudi ključna vprašanja, povezana s pedagoškim in didaktičnim delom učiteljev: kako umetna inteligenca vpliva na načrtovanje, izvajanje in evalvacijo pouka.
9. Znanstvena konferenca Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju
sreda, 25. septembra 2024