UI v IO ni le tehnološki izziv, temveč tudi priložnost za poglobljen razmislek o vlogi izobraževalcev in učenju v digitalni dobi. EPALE v zadnjih objavah izpostavlja, da se resnično transformativno učenje pogosto začne tam, kjer se pojavljajo trenja in dileme – prav tu UI odpira nova vprašanja in priložnosti.
Kaj prinašajo najnovejše vsebine na EPALE?
Igra z ognjem: kako UI deluje kot požigalec in hkrati gasilec transformativnega učenja
Prispevek raziskuje paradoks UI v IO: po eni strani ustvarja dileme, po drugi pa ponuja orodja za njihovo razreševanje. Avtorici Saskia Eschenbacher in Rachel Fichter vabita k razmisleku o hibridni inteligenci, ki združuje človeško avtonomijo in moč algoritmov.
► Preberite več!
Nova spoznanja OECD o izobraževanju odraslih v EU
Povzetek raziskave OECD o spretnostih odraslih iz leta 2023 razkriva trende in izzive vključenosti odraslih v izobraževanje v EU. Ključne ugotovitve vključujejo razlike v udeležbi med prikrajšanimi skupinami, prevlado kratkih in ozko usmerjenih izobraževanj ter ovire za vključevanje v vseživljenjsko učenje.
► Preberite več!
Premisleki o oblikovanju učenja, ki ga podpira umetna inteligenca
EBSN v svojem prispevku razmišlja, kako UI spreminja načrtovanje učnih programov v izobraževanju odraslih in kako se povezuje z obstoječimi pedagoškimi pristopi.
► Preberite več!
Špela Močilnikar (spela.mocilnikar@cmepius.si), CMEPIUS